money must be funny

Jag hatar på ett sätt att få lön. Jag vet att det låter sjukt men jag känner att jag måste spendera mina pengar, fort! Igår köpte jag en superfin stickad marinblå tröja som jag bara var tvungen att köpa och idag ett par mysshorts som jag absolut inte behövde. Tröjan är jag fortfarande riktigt nöjd med och tror att jag kommer ha mycket användning av den, men shortsen... Nej, dem ska jag faktiskt lämna tillbaka. Den kostade inte mycket, men många bäckar små, you know :)

Har även köpt en ny träningstopp. Såg sist jag tränade att jag absolut inte kunde ha ett tajt linne, så det var ett måste med ny tröja! Den är dessutom i lila! Känner att den enda gången jag kan ha färg på mina kläder, är när jag tränar. Haha.
Nu efter ytterligare lite onödiga köp, (eller är verkligen nagellack onödigt?) ska jag faktiskt ta och hålla i mina pengar och njuta av att förhoppningsvis ha en slant kvar när nästa lön trillar in! :)
dessa &...
denna, fast i lila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0