Ska jag?

Jag är världens mes när de kommer till mitt hår. Jag har försökt spara ut det så de skulle bli jättelångt, och nu när det är i den längden jag ville ha det, ska jag klippa av de igen.

Har funderat på denna frisyren ganska länge och tror att jag bestämt mig nu. Det ska bli kort, eller nej, inte kort, men kort för att vara mig. Jag ska klippa en lång page, 5-7 cm längre än axlarna, spikrakt, lika lång framme i "luggen" som baktill. Alltså samma längd runt om! (Absolut ingen uppklippning, för herregud vad jag inte passar i det!) Då har jag fortfarande längden, men mer en frisyr. Tycker mitt hår ser så risigt och tunt ut nu, och är aldrig fint nersläppt (förutom när jag precis gjort vid det).


Typ såhär, någonting! Vad tror ni?


Önskar dock att jag alltid kunde se ut såhär...


Haha :) Men... nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0