Sjuker!

Idag är det jätte synd om mig! Jag är nämnligen sjuk! Fick sjukskriva mig från jobb idag fast att jag egentligen inte alls har råd att vara hemma. Eller råd har jag väl men jag vill ju tjäna pengar! Som tur (?) är, är jag ledig i morgon och på fredag så att jag kan bli frisk!

Har feber, är fruktansvärt trött, nyser hela tiden, ont i halsen, eller ja... ont och öm i hela kroppen och näsan rinner. En riktig monsterförkylning helt enkelt. Men söte Oskar har varit iväg och handlat cola, nyponsoppa och godis till mig så att jag har lite kul när han är i skolan.
Nu ska jag sluta gnälla, ta lite nässpray och sen sova lite!
Oj just de ja. Hade en hemsk dröm i natt! Drömde att jag hade klippt mitt hår superkort och färgat de mörkt, och jag passade verkligen inte i de! I drömmen var jag på en stor fest och alla mobbade och pekade på mig för att jag såg ut som fan! Så jag stal en blond peruk av en annan tjej och gick runt i den hela kvällen, haha.
(kan emellanåt inte göra styckes indelning på vår nya dator and i don't know why!)

Kommentarer
Postat av: ellis

jossekosse är du OCKSÅ sjuk?? vilket skit :P jag har typ exakt samma som du, böööörjar så smått bli bättre nu dock så hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon. vi har sååå mycket att prata om så vi får fan va friska till på söndag ;) krya på dig snäckan! puuss

2011-01-12 @ 16:03:31
Postat av: Josefin

Åh stackars oss! saknade dig i måndags! Va skönt att du börjar må bättre! Hade de inte varit för att vi aldrig ses skulle jag skylla detta på dig ;) haha. neeej! Ja, jag vet! åh jag ill höra allt! Krya på dig med hjärtat! Puss

2011-01-12 @ 16:18:19
Postat av: Nathalie

Aw, snuttejosse. stooort krya på dig. nu ska jag dyka ner i äckelböckerna om skelettet och musklerna. stoooort prov imorgon :( synd om oss, mest om dig förstås. Puss min lilla fis

2011-01-12 @ 17:31:22
Postat av: Josefin

Usch stackare! Men du behöver ju knappt plugga, då är ju redan bäst i klassen! :) Lycka till imorgon! Puss din stora fis ;)

2011-01-12 @ 22:13:41
Postat av: Mamman

Älskade hjärtat mitt, stackars dig som är sjuk. Det är säkert någon elak kund som smittat dig :)Krya på dig...ringer dig sen...puss,puss

2011-01-13 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0