pussar till rio

Jag har tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Dom pussarna tas emot med gladje! ;-)

2011-01-28 @ 14:49:43
Postat av: Oskar

Du!! Jag sag nu en riktigt ful bild pa mig! Hahaha sant kan du ju inte lagga ut har ;-) det maste vara upphovsrattsskyddat material!

Idag blir det en lugn dag, vi ska pa ett vackert bruchstalle(i varje fall pa bilderna vi satt) imorn och kaka brunch... Ikvall blir det en gigantisk kottbit!

Jag saknar dig mer an jag trodde var mojligt! Om du har trakigt pa kvallen kan du alltid forsoka ringa pa det brasilianska nummret jag gav dig, anvand da det kortet for utlandssamtal. Annars kommer jag anda att ringa dig nagon kvall nu snart!

1000 pussar!

Alskar dig!

2011-01-28 @ 14:57:20
Postat av: jonna

Är det något speciellt din kille gör i Rio? Eller vanlig semester typ? :)

2011-01-30 @ 08:58:09
Postat av: Josefin

Det är en vanlig 2 veckors semester :)

2011-01-30 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0