Mitt nya liv

Nu är jag riktigt trött på mig själv! Har tryckt i mig godis och annat skit hela denna dagen och igår. Har tyckt att jag förtjänat de nu när jag varit sjuk men nu är jag så äcklad av det!
Sitter och kollar sommarkläder och bikinis och inser att sommaren faktiskt snart är här, de går så mycket snabbare än man tror! :) Vilket är superhärligt, men jag vill ju vara fitt då! Så från och med nu ska jag inte äta godis på en vecka och sen efter de hålla det till en dag i veckan. Kanske lite dumt att lova sånt nu när jag är godismätt, och jag vet att jag kommer ångra mig om någon timme!

Men om jag skriver ut det här,  och ni ser mig äta godis eller kakor kommer jag skämmas jättemycket! Haha. Men tror detta är de enda sättet! Men bara så ni vet är det fortfarande tillåtet med mina smaksatta minimjölks lattar! Tror jag kan gå ganska långt så länge jag har dem!

Sen har jag och Oskar lovat varandra att vi ska ut och gå mer, måste få det till en rutin! Så från och med NU börjar mitt nya liv! Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0