kom nästan precis he...

Kom nästan precis hem från jobb och har nyss hoppat i mina mysigaste myskläder och satt mig i soffan. Är jättetrött i min kropp, antar att de är en eftersläng av förkylningen...

Hade en jätte trevlig kväll igår. Hanna, Carl, Gustaf, Nathalie och Micke var här. Vi åt hämtemat och spela kort hela kvällen. Oskar hade köpt över ett kilo godis, dessutom bara mina favoriter så det var inte lätt att låta bli! Men jag lyckades! :) Nu har vi laddat upp med morötter, apelsiner och andra nyttigheter, så så kul får vår kväll bli! Imorgon är jag ledig och då ska jag ta mig ut och gå en lång runda! :) Ser fram emot ett nytt liv och en ny kropp, denna gången ska jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0