Gia

Detta har varit en bra dag. Fick gjort massor i morse, sen träffade jag en härlig 90-åring på busshållsplatsen som gjorde min dag! :) Sen kom Sara förbi med en stor kaffe, och precis innan stängning överraskade pappa mig på jobb och körde mig hem. Nu ska jag snart se filmen Gia, om söta Ellis rekommenderat mig. Får ju passa på att se sånna tjejfilmer nu när kan bestämma helt själv. Har även fått låna lite härliga Disney filmer av Sara och Richard som jag tänkte se någon tråkig kväll :)




Uppdatering: Faaan va den var dålig, haha. Kunde inte se klart den, och då försökte jag ändå ge den en chans.

Kommentarer
Postat av: mika

senast jag tog ett filmtips från dig (festen!!!!!) så blev jag väldigt väldigt besviken. hoppas att denna är bättre ;)

2011-01-27 @ 21:35:02
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha, va säger du? den var ju bra! :) Har inte sett Gia än, men hört att den är bra, så don't blame me if you hate it ;)

2011-01-27 @ 21:42:48
Postat av: ellis

haha nääää jag sa aldrig att den var bra din tolle, den är bara riktigt rälig!!! ;) tror inte heller jag såg klart den haha! vi rings imorgon my love, pusss

2011-01-28 @ 18:17:00
Postat av: mika

hm, bådar inte gott. haha :P

2011-01-28 @ 21:00:58
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0