Folk, nu mår jag myck...

  • Folk, nu mår jag mycket bättre! Så otroligt skönt. Tror faktiskt det är Kan Jangen som hjälpt till. Jag blir alltid mycket bättre när jag fått i mig lite naturläkemedel :) haha! Så ni som aldrig provat, testa de nästa gång ni börjar känna av en förkylning!
Idag tog jag mig ut för en fika med mamma och Sara och känner mig genast mycket piggare. Tror nog de kan bero lite på att man får göra vid sig, känna sig lite fräsch och få frisk luft. Tror inte alltid de blir bättre av att bara ligga inne och sega i soffan allt för länge.

Nu är Oskar och tränar, så jag tänkte tända massa ljus och göra fint här tills han kommer, sen ska vi äta sushi! Mums filibabba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0