Dagens

I morse gick jag och Oskar iväg till Kafferepet och åt frukost, alldeles för länge sen nu. Har bestämt att vi ska göra de minst en gång i veckan, och när vi blir pensionerer ska de bli vårt hak där vi hänger varje dag med våra pensionerkompisar!

I alla fall... efter de gick vi bort till värme bänkarna i norra hamnen och drack varm choklad i solen och efter de till pålsjö krog och lunchade! En riktigt härlig dag. Sen träffade jag yster och fikade, haha. Love it!

Idag har jag även packat ner granen och julsakerna, så nu är det bara julstjärnorna och ljusslingan på balkongen kvar. De får nog stanna uppe ett tag till, mysigt med lite ljus när de är så mörkt!





Nu... te och hyrfilm!


Kommentarer
Postat av: Yster

I love it too sötis! Alltid lika mysigt. Hoppas att filmen var bra. Fina ni är på bilderna :)Puss puss

2011-01-03 @ 21:44:10
Postat av: mika

finaste pälsmössan! second hand?

2011-01-06 @ 20:23:40
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: Josefin

Taack! Japp! Köpte den för några år sen! :)

2011-01-06 @ 21:58:18
URL: http://jamenjosefin.blogg.se/
Postat av: Mamman

Älskar era mössor (och er förståsss!!!) Jaså Second hand hmmm...det visste jag väl att det ligger i generna...puss puss

2011-01-11 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0