Ariel

I morse när jag vaknade slängde jag mig i soffan och tittade på Lejonkungen. Den och lilla sjöjungfrun är mina favorit Disneyfilmer all times! När jag var liten lekte jag alltid Ariel, ville vara precis som henne. Hon var ju både sjöjungfru och prinsessa (som jag trodde att jag med var!) så de kunde ju inte bli bättre! Jag kunde typ hela filmen utantill och hade dessutom ett kassettband med en liten bok som jag alltid lyssnade på, haha!

Åkte med mamma och Sara ut på IKEA i eftermiddags och köpte sånna kul saker som nya glödlampor och värmeljus, så var bara tvungen att köpa några jättefina glasskålar som kan vara fina att ha efterrätter i eller bara lite fil, 7 dyra kronor kostade dem styck! ;) Sen har jag och mamma haft myskväll, precis som förr. Hon är också ensam nu när hennes Jerka är iväg på jobbresa, bra tajming :)
Köpte också en kaffekokare! Min alldeles egna och första! Sista (?) steget att bli vuxen, avklarat! :)

Nu ropar sängen!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hej Darlington!



Hoppas allt ar bra med dig!

Lite besviken ar jag allt att du inte sparade Lejonkunden till mig! Det ar min absoluta favvo! ;-)

Igar va det fotboll! Vi (Flamengo) van med 2-1! Ooopa! Idag ar det mulet, men vi ska nog upp till sockertoppen anda. Imorn kommer jag att kasta mig ut for ett av de hogsta bergen for att glidflyga over staden! Ska bli sjukt roligt, men jag ar litta nervos! Orkar du uppdatera mamma och pappa att det ar bra med mig?

DU! ETT STORT JATTELYCKATILL IMORN ALSKLING! FAN VA ROLIGT DU AR BAST!



Ha det underbart!

Alskar dig!

//Din Oskar

2011-01-31 @ 14:05:26
Postat av: Oskar

Hej Darlington!



Hoppas allt ar bra med dig!

Lite besviken ar jag allt att du inte sparade Lejonkunden till mig! Det ar min absoluta favvo! ;-)

Igar va det fotboll! Vi (Flamengo) van med 2-1! Ooopa! Idag ar det mulet, men vi ska nog upp till sockertoppen anda. Imorn kommer jag att kasta mig ut for ett av de hogsta bergen for att glidflyga over staden! Ska bli sjukt roligt, men jag ar litta nervos! Orkar du uppdatera mamma och pappa att det ar bra med mig?

DU! ETT STORT JATTELYCKATILL IMORN ALSKLING! FAN VA ROLIGT DU AR BAST!



Ha det underbart!

Alskar dig!

//Din Oskar

2011-01-31 @ 14:07:59
Postat av: Oskar

Klart du kan lagga in bilder pa nya datan din lilla mupp! ;-)

Puss Puss

2011-01-31 @ 14:08:57
Postat av: Josefin

Haha jag vet, men det går ju inte! Men jag ska nog komma på något! Ringde dina föräldrar innan, så jag skulle hälsa från dem :) Jag ringer dig i morgon älskling! Ta hand om er! Saknar dig massor!!!!!! Älskar dig!

2011-01-31 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0