Watch it

Gott folk!

För någon vecka sen fick jag ett erbjudande. Ett väldigt kul och spännande erbjudande.
Jag blev erbjuden ett jobb! Inget jobb som jag har sökt, har inte ens haft en tanke på att byta arbete men när jag fick berättat för mig att dem sökte mig personligen, och fick mer information, kunde jag absolut inte tacka nej. Väldigt smickrande! :)

I tobaken mellan H&M och Gina Tricot på Kullagatan ska det, den 2 april, öppna en butik som kommer att heta Watch It! En butik som kommer att sälja klockor, smycken, solglasögon, sjalar och väskor med märken som CK, DKNY, Fossil, Kyboe, Michael kors, Friis & Co, Bijoux by us, Tokyo Jane, Lilly of Sweden mf.

Detta betyder, förutom en ny, otroligt rolig utmaning, att jag får betydligt bättre arbetstider, inga "sena" kvällar och inga söndagar, väldigt nära till jobb, ingen pendling, och att få arbeta med accessoarer, som jag älskar!
Så nu hoppas jag få se er där och att ni kommer att handla massor! :)
Idag sa jag upp mig från mitt nuvarande jobb på ONLY. Har trivts väldigt bra där och kommer att sakna alla!
Men nu är jag redo för nästa steg :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

wiiiiiiiiiiiie så kul! :D så glad för din skull! snart ska du ringa mig så vi kan prata mer hiihi! min fiiina vän! puss

2011-02-17 @ 20:47:20
Postat av: ida

Herregud så roligt! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Detta bevisar bara hur grym du är!fyfasen vad du är bra, och vad kul med något nytt och förändring!Nästa gång vi ses vill jag verkligen höra mer! kram kram Henke hälsar grattis

2011-02-17 @ 21:09:40
URL: http://imviking.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack snälla ni! :) va glad jag blir! :)

2011-02-17 @ 21:47:46
Postat av: hanna

Åååå stort grattis, visste inte att du hade bestämt dig när vi snackade. Detta kommer gå susen! puss

2011-02-17 @ 22:37:45
Postat av: Sara

Stort GRATTIS sötis! Det kommer passa dig som "handen i handsken" Klart att jag kommer handla mycket hos dig :) I love accessoarer! Puss puss

2011-02-18 @ 14:40:49
Postat av: Sophie

GUD VAD ROLIGT!! Grattis snäckan!! Såå kul!! Jag kommer hem den 16:e april, sen åker jag och mamma till portugal den 19:e (bara 4 dagar), men kanske vi hinner ta en utgång innan :D :D Åh så kul med nytt jobb, ska bli kul att höra mer om :)

2011-02-18 @ 22:42:35
URL: http://sophieiaussie.blogg.se/
Postat av: Michaela

ÅH, GRATTIS! Fan vad roligt, you're worth it!! :)Kände faktiskt på mig att din hemlis var jobbrelaterad, härligt! När öppnar det? Shit så kul men stackars lilla Only utan dig. Haha! Kom å hälsa på snart, tack! :) Ha en fin helg.

2011-02-18 @ 22:47:11
Postat av: Josefin

Haha ja, tänk Michaela, stackars Only utan oss (och dig Sophie såklart!) är ju inte Only när vi tre är borta, haha! den öppnar 2/4 så kom in nästa gång du är hemma! :) Vi har faktiskt pratat om att åka och hälsa på er, jag och Oskar. Hoppas ni har det bra!



Och Sophie, du har säkert massa att träffa de få dagar du är hemma, men tycker att vi planerar in en härlig kväll när du kommer hem från portugal! :) wiiie!

2011-02-19 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0