Stylisterna

Har precis kollat klart senaste avsnittet av stylisterna som går på kanal5.se. Underhållande och kul! Vissa är så dåliga och tråkiga att man nästan tror att jag hade kunnat göra ett bättre jobb! Haha, eller?
I morgon har jag gottepasset på jobb. 9.30 till 16.00. Nu har jag ju äntligen lärt mig att koka kaffe och har även köpt mini mjölk till jobb, så nu kan jag njuta av en god kopp innan öppning. Nästan så att jag längtar, haha!

I morgonkväll kommer Hanna (Nathalie) och Kristin hit på middag och något (några?) glas vin. Ska bli jättemysigt! Har inte träffat Kristin på väldigt länge så vi har mycket att ta igen och uppdatera. Det blir nog hyfast lugnt ändå för på lördag åker jag, mamma och Sara till Malmö för att shoppa! Blir en heldag á la Rasmusson girlsen med middag och mys på kvällen, precis som förr! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen! Fryser så mycket nu när Oskar inte är här för att värma mig, så sover tom. med tjocka strumpor på. God natt!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hej Alskling!



Hoppas du far tva supertrevliga kvallar! Och att ni far en fin dag i Malmo! Saknar dig supermycket, men snart ses vi igen, och jag ser fram emot det som fan!



Vi har det bra har i Buzios, det blir en ny strand varje dag. Man tar taxibat, ratt sa haftigt!



Halsa alla och ha det bast!

Alskar dig!

2011-02-04 @ 21:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0