Min helg

I fredags efter jobb kom Hanna och Kristin hit, vi åt hämtemat och hade en riktigt mysig kväll, precis som förr! :) Det blev en lugn kväll med tanke på att vi tidigt dagen efter skulle åka till Malmö.

Mamma, Sara och jag hade en riktigt mysig och rolig lördag! Vi skrattade så att vi kissade på oss (bokstavligt talat, alla tre, haha, fast bara någon droppe!). Vi tre har alltid så kul! Shoppingen flöt på ordentligt och jag fick köpt 4 toppar, en kofta, en poncho och tre örhängen, vilket jag verkligen behövde! Så nu är man ordentligt pank och det är ju bara 3 veckor till lön, men det är det värt! :) På kvällen blev det middag, vin och melodifestivalen.

Idag har spenderats som en söndag ska spenderas. Promenad, fika och en massa bilåkning till ställen som man aldrig besöker. Middag hos mamma idag igen och har även hunnit sola. Japp, måste ha liiite grundfärg till Oskar kommer hem. Nu sitter jag i soffan, insmord i brun utan sol i min gosiga morgonrock, dricker te och kollar film.

Imorgon är det jobb som gäller igen. Och nu är de bara tre dagar till Ogge kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0