Morning morning

Har man blivit gammal när man sitter framför tv4:s nyhetsmorgon och tycker det är intressant när de diskuterar politik och väntar på att partiledarna ska få ett sista ord innan röstningen. Isåfall är jag 100 år nu!

Gick faktiskt och förtidsröstade i fredags, väldigt skönt att slippa ta sig ut idag när man är lite seg ;)

Hade en jättetrevlig kväll igår hos Palmérs  & Strömbergs. Grillade, sjöng, drack vin och dansade hela kvällen.
Var precis som the good old days (haha) när man tog en drink med dem innan man skulle ut eller på fest, precis i början då man fick dricka hemma. Oftast var man ju redan ganska full och man trodde inte att föräldrarna skulle märka något för man "skötte" de så snyggt! Haha, herregud !

Något som inte funkar med min mobil så kan inte visa bilder från igår. ska se om jag kan ordna det sen, nu ska jag duscha sen träffa mammi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0