Trodde ni det om mig?

I förmiddags när jag kom hem från personalmötet hade jag sån energi, kan nog bero på att jag drack lite kaffe på mötet, men ändå :) jaja iaf så bestämde jag mig för att cykla upp till pålsjöskog för att jogga.
Hälvvägs dit hoppade kedjan av, så jag satt dit den igen och cyklade vidare. 20 meter senare hoppade den igen så jag bestämde mig för att gå med den till närmsta cykelhandlare för hjälp. De hjälpte mig att korta kedjan (gratis!) undertiden jag tvättade av mina oljiga händer. Sen cyklade jag vidare till Pålsjö. När jag låst cyklen kom jag på att jag hade glömt mina cykelnycklar hos cykelnissen. 
Så jag fick gå tillbaka till cykelhandlaren vid kopparmölle för att hämta nycklarna, sen gå tillbaka till Pålsjö för göra det som jag kom dit för och sen cykla hem igen, haha.


Men nu till den stora händelsen. Jag joggade, jag sprang som om jag gjort det många gånger förut. Igen, jag JOGGADE! Hela rundan dessutom utan att stanna. Haha, förlåt men är så stolt över mig själv. Och det var faktiskt riktigt skönt!



Idag har jag och Oskar lunchat på Inom, suttit i solen i Norra hamnen och druckit te och nu har jag precis klätt om en stol och tvättar, tjohoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0