Insomnia

Idag är jag ledig! Har hunnit med så mycket redan. ätit en härlig frukost med fahlmansbullar, städat, tagit en lååångdusch med rakning, fotfilning och massa insmorning, målat naglarna, gått en massa äranden och nu sitter jag på balkongen, lyssnar på musik och väntar på att Sara ska bli klar i skolan så vi kan leka :)

Var så sjukt trött i morse när jag vaknade, var verkligen inte redo att gå upp. Sov minst 10 timmar, var ändå trött, måste vara något fel på mig. Mina ögon var så svullna oh tunga, kunde knappt öppna dem. Var alltså riktigt het.

 
Vaknade med en kamera i huet.
 
Trött och nyvaken på hotellet i NY

Förresten, funderar på att skriva högskoleprovet. Har någon av er gjort det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0