Garderobssortering

Hej coolingar.

Haha, kommer ni ihåg när man va liten och sa "cooooolt" om allt?

Aja, det hör inte hit.
Kom hem från jobb för ett litet tag sen. Har jobbat fyra dagar, är ledig en och jobbar fyra dagar till. Sen är jag ledig nästa helg, och så ska vi till Liseberg, tjohooo :)

Är hemma själv för tillfället... attans. Jag som hade tänkt överraska Oskar med ett 8-pack delikatobollar, haha men de får bli en senare överraskning. Nu tänkte jag faktiskt ta och sortera min garderob, de är så skönt att ha det gjort. Försöker göra de 1 gång varannan månad ungefär. Hatar verkligen när den är oorganiserad och för full. Vill ha den snygg, i färgkombination och inte allt för trång. Sen ska jag nog måla naglarna, kul för er att veta va?

Kanske kommer en bild på min gardero sen ;)


Tyvärr inte min, min är liiite mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0