Ytligt!

Imorgon tänkte jag ta en helvård dag för mig själv. Jag och Oskar ska äta frukost på Kafferepet sen ska jag till min vårdcentral och kolla upp mina prickar i nacken som är riktigt äckliga för tillfället. Måste få bort dem! Har haft dem sen maj förra året, haha. Sen ska jag:

- Ut och springa
- Sola
- Färga och noppa ögonbrynen
- Köpa massa goda frukter

Har by the way helt ändrat mig angående mitt hår. Var ritkigt sugen på att klippa mig till axlarna innan men nu älskar jag mitt långa hår med än någonsin, haha. Får se om jag hinner ändra mig igen tills jag ska klippas.

 
Här tar Nathalie hand om mig, så mysigt! Fick superfin manikyr :)

Kommentarer
Postat av: Ketty

Hallå! Tack för en jätte bra blogg, bla bla bla ;D haha.

En sak till: Nu får du ju inte ångra dig ang klippningen, nu ska håret av :)

2010-10-04 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0