Yada

Sitter hemma i soffan, invirad i en go filt, har tänt ljus, läser bloggar och dricker smoothie, tror att jag ska ta en kopp te snart för det är riktigt kallt i lägenheten ikväll.
Oskar är i Malmö och firar en avklarad tenta med några öl, så jag har hela soffan för mig själv, lovely :)


Förresten:

Söta Sophie, vad gör du i Abu Dhabi? Jag som trodde du skulle till Australien haha ;) Vet du vad jag kom på häromdagen? "oooooh SOPA", "jaaaa, zoobar" haha kommer du ihåg? så jag tycker din blogg ska heta ohsopan, haha. Vi saknar dig med!

Underbara mamma, du är så rolig, det är ju du som lärt mig vara bitch när man måste! ;) haha. Pusspuss

Nathalie. UPPDATERA!!!!!








Kommentarer
Postat av: Sophie

Som jag skrattade när jag kopplade vad det var vi sa haha! Jag har äntligen skaffat mig en blogg nu.. det blev inte fyndigare än: sophieiaussie.blogg.se :)

Så nu kan du iaf följa vad jag eg gör om dagarna, där :)

Sköt om dig vännen! Puss

2010-10-09 @ 03:24:35
URL: http://sophieiaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0