Kommer inte på någon rubrik

Så skönt med sånna här dagar då man får gjort saker som gör att man känner sig fräschare! Klippte av ca 6 cm och det behövdes verkligen! Innan var det så tråkigt och slitet. Kändes som de bara hängde där och jag fick det aldrig fint men nu saknar jag såklart längden. Får se hur de serut när jag gjort vid det. Det är ju fortfarande ganska långt... och tråkgit, haha. But thats the way I like it.

Sen har jag fått en sjukt stor finne på min kind och den går inte att sminka över! Har haft den i tre dagar och den är fortfarande inte påväg att försvinna. Den är nog här för att stanna!



En sak till. Jag verkligen älskar hösten! Fyfan va mysig den är! Men behöver aldrig ha dåligt samvete över att man jobbar eller bara suttit hemma en dag för det är ändå kallt och grått ute. Jag blir alltid mer deprimerad av sommaren än hösten. Hatar att veta att alla ligger på stranden och blir bruna när man själv står man på ett mörkt och tomt köpcentra till 20 om kvällarna. Sen är bara hösten sjukt härlig på så många andra sätt också.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej snygging! du ska bara veta vilka grannar jag har på hakan, fyfan.. dem är INTE och leka med.. så du behöver inte känna dig ensam. :P man tror att man ska få fin hy med alla produkter och allt men ikke! det blir bara värre.. haha jaja skulle bara snacka lite här du gillar ju att få komentarer ;) idag blir det köpenhamn party för min del.. vad ska du göra? PUSS

2010-10-29 @ 05:49:01
URL: http://yourskin.blogg.se/
Postat av: Mamman

Världens vackraste trots finne på kinden... har du färgat ditt hår? ser ut så på bilden, och i så fall, blev det bra? e du nöjd? puss puss

2010-10-29 @ 09:19:47
Postat av: Cossy

Du är jättefin!! :)

2010-10-29 @ 09:32:04
URL: http://cossy.blogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:) vad händer idag?

vill du följas med blovlogin?:)

2010-10-29 @ 09:38:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0