Sminkning

Nu sitter jag hemma hos Nathalie och har precis blivit festsminkad och nu är det Hannas tur. Nathalie är riktigt duktig redan fast att hon inte är helt utbildad ännu. Ska visa en bild sen! :) 
Imorgon ska jag och Oskar en sväng till ILVA och köpa upp vårt presentkort sen ska jag hem till Natty med Hanna, bli sminkad igen och drika lite fördrinkar. Efter det ska vi bort till Ellis och äta och drika ännu mer drinkar. Rebecca och Sabina kommer nog också, så blir de "the old gäng!". Ska bli supermysig.

Hoppas ni får en härlig helg!

Här kommer lite bilder från Indien som jag hittade i Nathalies dator :)

 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh jag vill också vara med! Saknar er lilla bajsar! ;) Hoppas ni har kul <3

2010-10-23 @ 09:20:02
URL: http://sophieiaussie.blogg.se/
Postat av: nathalie

Söteeenöööt, idag ska du bli viiiiiiiiiiiiiit som ett lakan, och hanna ska bli niggggaaaaah.. haha :D nejdå, vi ska nog lösa detta fint!

2010-10-23 @ 09:49:42
URL: http://yourskin.blogg.se/
Postat av: Mamman

Go´morron hjärtat mitt! Hoppas ni hade mysigt igår och att du inte e alltför trött på jobbet idag... Vilka härliga bilder från Indien, en helt annorlunda värld ser det ut som, å vilka babes sen.. ni e sååå fina...men ni har ju att brås på ha, ha...

2010-10-24 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0