Nämen hej igen

Hej era fishuvuden!

Sorry för superdålig uppdatering. Jag har varken haft tid eller lust och mina närsta vet varför.
Tack underbara mamma, Nathalie, Hanna och Ellis som orkat lyssna! Är så glad att jag har er! :) Men det vet ni väl?! :)

Nu sitter jag i soffan som vanligt och dricker te, haha. Är trött efter jobb som har varit fruktansvärt segt denna veckan, helt sjukt lite folk på Väla. Men nu jobbar jag bara imorgon också sen är jag ledig i helgen och då ska jag och Oskar åka till hans föräldrars stuga i Småland och bara mysa och kanske fiska :) Ska bli jättemysigt!

Och vet ni vad? Detta är helt sjukt, men jag har lyckats hålla kortet i plånboken hela veckan och inte dragit det en enda gång! Fan va duktigh jag är!!!! Måste ju verkligen snåla och spara när man är PANK och det är 11 dagar till löning!

Bild från stugan med Micke och Natty förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Sophie

Tänker på dig gumman <3 och saknar er :)

2010-10-15 @ 01:19:13
URL: http://sophieiaussie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, vilka nördar vi ser ut som.. men det gillar vi! älskar dig mitt hjärta! ha det så mysigt!

2010-10-15 @ 05:48:11
URL: http://yourskin.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja det vet vi hjärtat :)

2010-10-15 @ 17:25:15
Postat av: Anonym

de vet vi och lika glad att jag har dig med! va mysigt ni verkar haft det i helgen, ringer i veckan så planerar vi the weekend! kommer bli faaaaab ;)

2010-10-18 @ 00:41:46
Postat av: Anonym

oj glömde skriva att det var jag ;) /ellispellis

2010-10-18 @ 00:42:17
Postat av: Mamman

Älskade ungen min, är så glaaad att jag har dig också! Tänkte att jag skulle låta bli att gå in på din blogg, den är ju för dig ch dina söta vänner, men kan inte låta bli, lovar att kika bara med ett öga :)...

2010-10-24 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0