Myror i brallan

Måste rekommendera er att äta frukost på Kafferepet nästa gång ni är lediga! De är de som ligger på hörna mittemot konserthuset. Jättegott, jättemysigt och jättebilligt! :) haha.

Igår var jag och kollade upp prickarna i nacken och jag fick samma svar som förra gången... eksem. Jag betalade alltså för att få höra samma sak en gång till och att jag ska gå på samma salva som förra gången. Men haallåå. det hjälpte ju inte då, varför skulle det göra det nu? Får väl ta och kontakta någon hudläkare som kan ta prover och grejs.

Idag känner jag verkligen inte för att bara slöa, jag vill göra någonting! Någonting kul! Ska snart ringa Sara som är hemkommen från London och övertala henne att strunta i sina planer och träffa mig istället, haha. Sen ska jag ringa mamma och säga att hon ska ta en fika med oss eller kanske åka ut till väla och köpa en vinterjacka till moi! Tror nog att min plan kan funka :) 

Nu ska jag snart sätta på musik på det högsta och go freaky, haha. Måste göra lite övningar, vill ha en fast body!

usch va mycket skitsnack det blev nu.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0