Helgen

Äääe va dålig jag har varit att uppdatera de senaste dagarna!

I fredags var vi och åt på "Madame mustache", det var riktigt gott och trevligt. De har ju kryssmeny där nu också, de är superbra tycker jag :) Sen igår kom Hanna och Calle-Mange hit, så drack vi lite vin och spela kort sen tittade kära Michaela upp som var hemma från Norge, så himla kul att träffa henne! Efter de blev det en liten sväng på Mogwai sen Petters, haha.

Idag har jag och Ogge bara segat, ätit bullfrukost och kollat film, nu pluggar han och jag har överfört massa bilder till usb så jag kan printa ut dem och göra fotoalbum. Hade dött om datorn kraschat och alla bilder försvunnit utan att ha dem någon annan stans...

 I fredags på Madame Mustache Mina häärliga vänner! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0