Vad händer på nyår?

Haaaallå! :)

Har verkligen haft en super härlig dag! Först en go vaniljlatte på Espressohouse och lite shopping med söta syster. Efter det varm choklad på kafferepet och en skön eftermiddag med världens bästa mamma, och sen kvällsmat och mys med min fina Hanna. Det är så jag vill spendera mina lediga dagar. Inte sitta hemma och tråka för då kan man lika bra jobba!

Sen fick jag en liten surprise när jag kollade mitt konto. Pengarna för pälsen som jag beställt från asos var tillbakasatta. De har alltså på något sätt glömt skicka pälsen sen har den tagit slut, eller så har de bara tappat bort den. Så det var ju tur att jag mailat och frågat efter var min order tog vägen. Det är faktiskt helt ok för jag var ändå inte riktigt säker på om jag ville ha pälsen. Som ursäkt får jag frakten gratis på den klänning som jag beställde samtidigt + att jag får 10 pund rabatt på nästa beställning. Bra service!

Ska nog faktiskt skicka tillbaka den klänning, haha. Ja, jag vet. Jag är velig. Köpte en ny nyårsklänning idag som är mycket finare. Skönt att ha de gjort. Nu ska man bara ha någonting att göra på nyår också!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å,tack! blir alldeles tårögd så fint du skriver. Bra att du hade en härlig dag, de e så de ska va´, puss o kram

2010-11-11 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0