Sååå mycket bättre!

Med risk att låta som 100 år så måste jag säga att jag älskar "Så mycket bättre"! Såg precis klart 3:e avsnittet på tv4play. Ni som inte sett det måste genast gå in och kolla. För er som inte vet är det ett gäng svenska kändisar som bor tillsammans under en vecka och tolkar varandras låtar. Detta avsnittet var Petters dag och alla skulle då göra hans låtar på sitt sätt. Alla är verkat så goa och är riktigt duktiga, (förutom Christer Sandelin, hatar honom!) och min gamla favorit Thomas Di leva är ju med :)

Och... vi har inget vatten! Eller vi har kvar lite i rören men de är nästan bara så att det droppar och det är iskallt! Höll på att dö när jag tvättade av sminket! Hoppas verkligen att det är tillbaka till imorgon. Måste verkligen duscha innan jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0