Myggan

Det är 1:a november och jag har fått ett myggbett! Först förstod jag inte vad det var men igårkväll hittade jag myggan, sen dödade jag den! Det förtjänade den! Det kliar, är sjukt svullet och varar konstant!

Jaja, nog om det. Hade iaf en riktigt bra lördagkväll och igår när vi vaknade avslutade vi helgen med en härlig, flottig brunch på Tivoli :)
Sen gick vi en runda i norra hamnen och gröningen. Det var rikitigt konstigt väder, ganska varmt och dimmigt och sjukt fint!



Nu ska jag ut och gå, måste röra på mig. Har säkert gått upp 1 kilo den senaste veckan! Nu ska det bort!


Kommentarer
Postat av: Sophie

DÖ MYGGA DÖ! Och vi skrattar mohahaha åt det, haatar dem!! Saknar dig :) Du har inte skype?

2010-11-01 @ 13:18:45
URL: http://sophieiaussie.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hej min fis! imorgon har jag prov, efter de nu någon dag kan vi väl leeekaaa? hihi.. hade varit myyys! vi hörs :D posshaaaj

2010-11-01 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0