Jag hatar...

... att inte ha något att göra när jag är ledig och idag var en sån dag. Men jag bestämde mig för att göra något av dagen ändå. oskar och jag hade en mysig förmiddag med GOD frukost då han hade sovmorgon, sen tog jag en powerwalk i snön. På väg hem hyrde jag lite filmer, bla två ritkiga tjejfilmer som alla säger är sååå bra. Så jag gick hem, gjorde en stor kopp te, svepte in mig i en film, tände massa ljus och kollade "The Last song".

Snart kommer Ogge hem igen och tänkte lura ner honom tilll något fik. Börjar faktiskt få lite panik på att ha suttit hemma hela eftermiddagen! Måste...    göra...   något!



Vår fina innergård som blir så mycket mysigare när det snöar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0