Haha, det här är jättekul!

Sålde som ni vet precis lite kläder på tradera. Bla. en superfin blazer till en tjej, sjukt billigt! Direkt när hon vunnit auktionen mailade hon och frågade varför frakten var 75 kr när hon menade att vikten bara skulle kosta 35 kr. Jag svarade att den väger mer än den ser ut och då skriver hon:

- "Men vi säger såhär, vi avvaktar och ser hur mycket det blir när du lämnar in det så får jag tillbaka mellanskillnaden."

Finns det så snåla människor?!

Hon fortsatte mala om att hon ville ha tillbaka pengarna om det blev dyrare!
Sen överförde hon iaf det jag skulle ha och jag skickade blazern, och nu när jag kollade mailen hade hon skrivit:

- "Hej hej
Kostnaden för ett M paket är 45 SEK. 
Var god och överför tillbaka 25 SEK till följande konto:"

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0