Vi ska gung gung gunga du och jag....

Hej fissar!

Nu sitter vi hemma hos Micke och Nathalie, vi har grillat i dimman och gungat. Haha, ja faktiskt, gungat gungor, som på den gamla goda tiden! :) Har inte haft tid att blogg nu på två dagar, mitt liv är så fullspäckat! haha.

Igår efter jobb kom Hanna och Nathalie hem till mig, vi blandade drinkar och snackade massa skit, det som vi gör bäst ;) Sen  blev det en snabbis på Hampan, årets första vända dit. Supermysig kväll!

Nu får jag vara lite social igen.
Slänger in lite info och bilder imorgon efter min och nattys morgonpromenad.

By the way, nathalie är en riktigt grammatikf***a och så försöker hon bestämma vad jag ska skriva. whaaat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0