22 år och några timmar

Tack alla söta som grattat mig på min födelsedag!

Denna dagen har varit underbar! Började med powerwalk men bästa Nathalie som bjöd på frukost på Fahlman sen sprang jag hem, städade, lagade mat och bakade två tårtor :) Vid 15 kom tjocka släkten hit och firade mig. Sen gick jag, Oskar, Sara, Richard och pappa till Hampan och drack rosé.







Har fått massa fina blommor, heminredning och pengar till vi ska till New York :) perfekt!

Igår efter jobb hämtade Nathalie och Micke mig och Oskar, vi åkte till Maxi för att handla till kvällens grillning. När vi väl skulle ner till parken kom värsta dimman in och det blev lite kyligt.. superskumt. men vi grillade och hade oss ändå sen gick vi hem och spelade Wii. haha, riktigt skönt men en lugn lördagskväll faktiskt.





jaha, då är man 22... nu går det bara utför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0