Jag har en blogg, wow.

Halloj halloj


Ja, nu har faktiskt även jag skaffat blogg. trevlig va?

Kom hem för ett tag sen från Nathalie, åkte dit direkt efter jobb med hanna, sophie och alexandra. Så skönt att bara äta gott, mysa och minnas massa gamla minnen.

Åkte hem ganksa tidigt och nu sitter jag i soffan och trycker i mig OST... ost av allt. Oskar har haft lite folk över och bjudit på ost så hela kylen stinker. Min tänke är ju att om jag äter upp all nu, så lukta det inte mer.
Nä, nu får jag sluta och äta lite vindruvor istället så jag blir smal! haaaaaha.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha, så roligt! gillar din komentar " Min tänke är ju att om jag äter upp all nu, så lukta det inte mer.

Nä, nu får jag sluta och äta lite vindruvor istället så jag blir smal! haaaaaha." haha du är så söt och jag ÄLSKAR redan din blogg gumman ;) som det ska läsas, hur många besökare har du nu? tre? :D :D puss

2010-05-18 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0