kass humör

Imorse när jag kom till jobb blev jag ganska snabbt på dåligt humör, de späddes på ganska bra när vår klädhäst dunstade rakt in i tinningen på mig, haha, ganska komiskt faktiskt, men då blev jag riktigt förbannad.
Sen var de inte mer med de, gick mest runt och var sur, haha. Men då kommer världens sötaste Ellis med ett polkachoklad till mig! och plötsligt rusade mitt humör upp igen :)

Har ganska precis kommit hem, oskar hämtade mig på motorcykeln och nu ska vi äta nypotatis och biffar, namnam.


Ingen jättebra bild precis, men nathalie är så söt på denna. Såhär het är hon i verkligheten för er som inte vet ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahaha, aw josefin då! :P Ja, det kan ju vara bra att visa att jag faktiskt är normal, för annars kanske hela svenska folket tror att jag är som jag är på alla bilderna.. det vill vi ju inte!!! puss på dig!

2010-06-23 @ 08:04:27
Postat av: hanna

jag tycker du är sötare än den bilden my love :)

2010-06-23 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0