In the sun sun havin´ fun

Idag har jag haft en sjukt mysig dag! Fick gjort en massa i förmiddags. Tvätta, promenad, städa, handl och sorterade garderoben till att börja med, sen bjöd Oskar på lunch i bögaparken. Vid 15 kom mamma och hämtade mig, vi åkte upp till kollan och njöt av solen. Var hemma igen vid 18.30 efter parkerings"bråk" med en idiot. (Haha) sen kom underbaraste Nathalie med pojkvän kom hit med födelsedagspresent till mig :D Efter det åkte jag och Oskar iväg till pålsjö och hade mysig picknick i kvällssolen! Underbar dag helt enkelt. OCH, jag är ledig imorgon igen. Då ska jag hjälpa Sara att måla i deras nya lägenhet.

Förresten, jag gillade verkligen Sex and the city 2. Det är kanske ingen film man utvecklas av att se, men den är så härlig och färgglad. Man blir varm i kroppen av att se sånna filmer, och jag älskar alla kläder och repliker. And I love Miranda! haha, hon blir bara bättre hela tiden. Hatade henne i början... jadajada nu pladdrar jag på lite bra här. Nu ska jag vara tyst och visa lite bilder.

Visar kavajen en annan dag. pallar inte foto mer.




 Haha posing i bushen



I denna söta korg fanns supergott te, spray, ett läppstift som är riktigt fint och ett jättegulligt kort. Tack igen bästa du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0