blablabla

Haaaaj.

Jag har lite ångest. Jag har inte fixat min cykel ännu. 1, jag har inte haft tid och idag vill jag inte slösa bort min lediga dag på att lämna in den. 2, jag pallar inte lägga 500 (kan definitivt bli mer) för att de ska fixa kedjan, ekrarna och växlarna (som verkligen behövs de också). Ja, den får väl helt enkelt stå och rosta sönder tills jag känner att jag har tillräckligt mycket pengar, vilket jag aldrig tror jag kommer känna, haha.

Idag ska jag, Naddy och Hanna till gröningen eller något, ska bli riktigt skönt, min första riktigt soldag på året! Jag är nog blekast i stan, men måste ju börja nånstans. Sen ikväll blir det käk och komikerkväll på Tivoli. De senaste två åren har vi varit där några kvällar per sommar. De är "nya" komiker som kommer dit så sitter man ute, tar något att äta eller dricka och lyssnar på va de har att säga. Ibland är de riktigt roliga och ibland riiiktigt tråkiga, man tycker så synd om den. Ingen skrattar och man ser hur stressade de blir. Pinsamt, haha!.

Här kommer lite bilder från förra veckan.

 Söta Hanna i torsdags Sassy, Oskars föräldrars hund när hon är liten valp, så liten!
 Sassy nu, haha lite större.
 Sixten, Oskars bror Erik och hans flickvän Erikas hund. Så go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0