Typiskt mig

RÖV!... Skulle precis byta tyget på vår tavla bakom soffan. Jag har strukit tyget, lagt upp det på golvet och börjar häfta. Efter 3 klamrar tar det SLUT! Haha, jaja, tänkte jag som hade köpt nya, men det var såklart fel storlek. Så nu ligger vår jättetavla mitt i hallen och tar upp all plats!

Tror dock jag hinner springa upp på Clas Ohlson imorgon och köpa nya så får jag fixa tavlan innan folket kommer. Jag har iaf köpt nya blommor, det behövdes ska jag säga! De andra vad ganska döda! Så nu är här sååå fint ;)  


FÖRE:

EFTER:

Just de, igår fick jag suuuuperfina blommor av Oskar, Liljor, blev så glad. Jag som älskar blommor!
 

Imorgon åker Nathalie och Micke till Kreta, jag är så avundsjuk! Ha en fantastisk semetser underbara Ni! Kommer sakna mitt mää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0