ögonbrynen

Hola.

Har precis färgat ögonbrynen, de bleks så snabbt nu på sommaren och jag älskar ju när mina är stora och mörka! :) Innan skulle jag noppa dem, men vi har så sjukt dåligt ljus i lägenheten så jag sprang ut i hissen för att se bättre med pincetten i högsta hugg, haha! Nu sitter jag här i soffan, insmord i massa goda krämer! Förresten, vet ni vad jag älskar? När man varit på stranden, går hem, sätter på lite bra musik, duschar, smörjer in sin och gör sig redo för en härlig kväll med vin och vänner. Är det inte sommar? Så luktar det bränd hud blandat med aftersun! Haha. Så jävla gott!

Nu ska jag kila ner i tvättstugan sen ska jag börja packa inför Göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0