mongooskar

Idag har jag bil! looooovely! Det tar egentligen lika lång tid att komma till jobb iom att jag först ska gå upp till pappa och hämta bilen sen köra ut till jobb, och påvägen tillbaka ställa bilen hos pappa och gå hem. Men... Det är riktigt skönt att slippa bussen där det alltid sitter massa skrikiga barn och folk som kräker upp sin slemhosta. Sen hinner jag ju få en liten promenad i det underbara vädret innan också :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen äta min goda frukost och kolla på days, haha jag är besatt!

Denna bilden är nog den roligaste jag sett på Oskar. Han ser ut som en som aldrig kunnat gå men äntligen får stå upp. Kolla så smala hans ben ser ut, armen och de nöjda ansiktet! HAHAHAHAHA!
Oskar vill döda Nathy med elracketMicke hjular

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahhahahaha jag dör... hahaa såååå kuuul!

2010-07-21 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0