Min helg

Gooomorr'n!

Hoppas ni har haft en bra helg!
Min har varit väldigt lugn. Fredags jobbade jaf till 20.15 sen åkte jag och Oskar till Olympiagrillen och åt pär i viken köttbullar ;) sen bara hem och mös. Lördags jobbade jag till 15 sen åkte vi till Lund och grillade och igår var det konfirmation i Blekinge. Efter det var de middag i trädgården och som tur är fick jag lite färg, de behövde jag verkligen!

Nu ska jag berätta om mitt största I-lands problem för tillfället. Jag HATAR hinnan som sitter mellan ägget och skalet! Om man inte får bort den går det knappt att skala och all vita försvinner, sjukt irriterande! haha.

Är någon ledig på onsdag? Det ska bli bra väder och jag vill verkligen till starnden och steka! :)

Nu väntar jobb!


Kommentarer
Postat av: hanna

yes babe, jag är ledig :) natta också tror jag

2010-07-05 @ 16:52:35
Postat av: Nathalie

hahahha, guuuud jag lider med dig, har exakt samma problem med mina ägg.. men prova sommar ägg dem är lite lättare! Ja som hanna skrev så är vi lediga ;) då blir det B E A C H E N ! jaaadåååå :D och snart götet ;) har fått en massa tips vart vi ska gå!! Posshajj

2010-07-05 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0