Louisiana

Nu har jag hämtat min underbara och saknade plånbok. Världens sötaste tjej hade hittat den, plockat med den hem och lämnat kvar allt, tom busskortet! :) Gav henne en fin flaska vin, vet inte om det räckte, men hon verkade bli glad.

Idag har jag, Oskar och föräldrarna Rönningberg varit riktigt kulturella. Först åkte vi till Helsingör, åt smörrebröd och drack några öl. Sen tog vi tåget till Louisiana sen tillbaka till lägenheten, tog ett glas rosé, mötte upp Erik och Erika (Oskars bror och hans flickvän) och sen åt vi på Bonasera! sjukt gott!

Ikväll slutar min onyttiga helg, ska ta tag i mitt liv igen imorgon. Tror jag ska börja dagen med att gå en ordentlig runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0