förbannat

Kom precis hem från jobb, hade kort pass idag, så skönt! Sitter på balkongen nu och försöker få lite färg. Oskar slutar om 20 min så då ska vi bege oss ner till Lund och fam. Rönningberg.

En annan sak:
Igår när jag var påväg till jobb var jag så nöjd att jag bestämt mig för att cykla, lycklig och extremt bakis sitter jag och njuter av den friska luften när plötsligt kedjan hoppas av! "Förbaaaaaaannat" tänkte jag! Jag som är så sjukt dålig på allt sånt med cyklar och grejer! Så jag fick ställa cyklen och hoppa på mitt hatobjekt, bussen...

Hoppas ni får en härlig lördag!

 coolingarna på midsommar

Kommentarer
Postat av: Nathalie

stöörigt! :P buuhu, miss you sötnos. ringer dig idag :D:D:D

2010-07-05 @ 07:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0