BRÄND!

Fyfan, jag är en burnad kräfta! Haha, jag har så jävla ont, MEN jag får skylla mig själv, smorde inte in mig någonting igår och den svenska solen tar verkligen mer än man tror.

Igår låg vi på gröningen hela dagen, sen var jag på "smyckes och sandalett party" på Eskilsminne. Jag köpte ett jättefint ljusrosa armband :) Sen på kvällen blev de ju komikerkväll på tivoli. En riktigt skön ledig dag.

Idag har jag jobbat med kära Sophie, dagen har bara rusat förbi, sen imorgon jobbar jag med Elliiiiiz, då ska jag få höra massa zkvaller och hemlizar om roskilde ;)

Nu ska jag vara en riktigt fruga och laga lite mat till mig och fisen.


Där ser ni lite av bikinilinjen som är mycket värre i verkligheten :(
 
Haha, min hand ser helt mongo och stor ut.
skitdålig bild, men men ni ser lite iaf!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha aw min lilla kräfta! Vad tror du jag var? såg ut som att jag hade trosor på mig när jag tog av dem, helt vit på rumpan!!! haha.. ja vi har fått färg iaf ;) rings senare! posshajj

2010-07-09 @ 08:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0