Victoria's hemlighet

Har precis kollat Victoria's secret fashion show. Har kommit på att de måste vara de ultimata sättet att gå ner i vikt, att titta på den alltså!  De motiverar verkligen en att strunta i den där lussebullen som ligger framför dig och skriker ditt namn, och att ta dig ut och springa en lång runda eller gnaga på en morot istället!
Tror jag ska printa ut lite bilder på modellerna och sätta i kylskåpet och skafferiet!
De var nog också första gången vi kollade på något av mina program som Oskar satt fast klistrad i soffan bredvid mig med ögonen på tv:n utan att klaga eller nörda med datorn, haha! :)

 

Michaela, tråkigt att jag missade dig i helgen!!! Har du skaffat blogg ännu? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0