Lucia

Idag har jag fått gjort massor. Väckte Oskar med en Luciafrukost med bullar och lussekatter. Sen tvättade vi, och de behövdes verkligen!
Älskar att ha nytvättat! Det är så skönt att slippa leta efter de sista favorittrosorna i högar av alla fula, osköna, för små(...) och illasittande. (Varför slänger man bara inte bara de underkläder som man ändå aldrig vill ta på sig?)

Sen bjöd Oskar på lunch och efter de fick jag shoppat några fina glas som jag ska sätta värmeljus, en brasa på dvd med julmusik (jag vet, jätte töntigt, men kunde inte låta bli!) i och en jättefin tröja!
Mötte senare upp mamma och Sara på julklappshandling och fika. Så nu är jag snart klar med mina julklappar, har bara en sak kvar :)






Har även krängt en barnpizza, sorterat trvätten och ränsat garderoberna... ojoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0