Spökkväll

Har haft en härlig helg. Torsdags var vi hemma hos Ellis, drack vin och åt sushi, sen gick vi ner till stora scenen, tog en öl och lyssnade på Hoffmaestro. I fredags jobbade jag sen hade vi förfest här hemma, kom ändå ganska många, sen gick vi till Dallas och plånboken följde med mig hem igen :) På tal om det, har fått nytt kort nu men koden har inte kommit ännu, så jävla jobbigt. Jag glömmer det hela tiden! Skulle ta ut pengar igår fast att det var sjukt lång kö till bankomaten men struntade i det iom att det tog sån tid, kul om jag kommit fram efter en halvtimme och kommit på att jag inte har någon kod, haha.

Ja, igår jobbade jag sen var jag helt död när jag kom hem. Hade verkligen ingen lust att gör något, sen ringde Nathalie och lockade ner mig till ett öltält, ville ju träffa henne eftersom hon varit borta. Skulle bara ner 30 min, kom hem 6 timmar senare :)

Some pics
TorsdagFredagLördag

Nu börjar snart "Det okända". det är så sjukt bra. Jag både älskar och hatar sånt som handlar om spöken. Tycker det är jätteintressant men är så himla rädd hela tiden. Det bästa är när mediet säger saker som de som bor i huset sagt i intervjun innan. Love it!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, ser ut som jag hypnotizerar micke och att nathy skrattar åt de. :p

2010-08-09 @ 14:01:41
URL: http://ajacovidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0