Misslyckat

Ligger i soffan just nu och smaskar på lite godis. Jag och Oskar skulle hyra gudfadern filmerna och ha myskväll, så när vi kommer till videobutiken hittar vi inte ettan, fanns tydligen inte på någon butik i stan. Så vi åkte hem, sen bestämde vi oss för att åka tillbaka och hyra någon annan film istället. När vi kom hem satte vi ingång den, den var fransk... bara de får en att vilja dö! Såg 15 min sen stängde vi av, haha. Så nu sitter vi här och har ingenting att göra, Oskar har dessutom ont efter operationen. Jag får väl ta mig upp ill hemmakväll i värsta fall för vill ju inte gå bort till Bogarts igen.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahha men aw snutte på er!! micke får sinne på mig nu så jag måste sluta.. haha jag är en riktig DATANEEEERRRRD!!! Puss på dig gumman

2010-08-31 @ 22:15:13
URL: http://yourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0