Lördags

Nu har jag semester, och det är underbart, lite konstigt också faktiskt. Längesen jag hade semester och bara va hemma. Tror jag hunnit med 5-6 fikor varav 4-5 på Fahlmans. Mysigt att sitta på deras uteservering, kolla folk och sörpla i sig deras amazing blåbärssmoothies.

Idag har jag och Ogge varit ute i regnet, fixat de sista inför resan, ätit lunch uppe på våffelmöllan, fikat, hyrt film och köpt godis inför kvällen. En riktigt härlig semesterdag helt enkelt. Imorgon ska jag luncha med mi motti, träffa Nathalie och tvätta, min favoritsysselsättning... Men måste göras! :)

Här kommer lite bilder från lördags.

 

Haha på vägen hem såg vi en man som skulle ta sig in på cafe viva, han var så sinnessjukt full (ser nästan hur dåligt han mår på näst sista bilden). Kunde såklart inte låta bli att driva lite med honom, haha elakt, jag vet. 10 sek efter denna bilden togs spydde han, rejält, sedan satte han sig i det, mums.


Michaela, va härligt att du hittat mig! :) så kul att se dig igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0