Josefin = vinnare

Fyfaaan, vårt trapphus stinker PISS. Det är inte jättefräscht när man kommer in och det luktar så. Men, jag vet ju varför. . . pissetanterna!

Aja, kom precis hem. Jag och Nathalie har gått en sväng på stan, varit hemma hos henne sen en runda inom Maxi, haha. Båda två har varit jättesega, måste vara vädret men vi har haft supermysigt ändå :)
Nu ska jag snart laga lite mat sen ska jag möta upp Johanna, Sanna och Emelie på ett glas vin.

Förresten, igår klippte jag mig, eller ja, Ketty klippte mig. Så skönt, mitt hår var fruktansvärt slitet men nu är det så fint och fräscht igen. Nästa gång ska jag nog kapa 20 - 30 cm. Vet fortfarande inte om jag vågar. Nu på sommaren vill jag gärna ha långt men på hösten och vintern tycker jag bara det ser så tråkigt ut! Vill ha det lite lite längre än till axlarna :) Tror nog det kan passa mig, annars lär jag ångra mig!

Sen var jag och Oskar hos Nathalie och Micke igårkväll, de bjöd på 3 rätters, supoergott! Sen spelade vi spel, Europaslepelt, och vet ni? JAG VAAAANN! typ första gången i världshistorien jag vinner ett kunskapsspel, speciellt över Oskar, haha :)

This is my winnerface!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det ser ju faktiskt ganska bra ut de där ;) haha.. tack för idag min sköna! du är bäst! hanna lika så! :D pusssssss <3

2010-08-03 @ 20:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0