Hard work work.

Oh my GOT! haha så kul, så danskt!

Har drömt riktigt sjuka saker de senaste nätterna, orkar inte berätta för det är så invecklat, men är helt chockad över att min hjärna kan få ihop sånna saker.

Idag jobbar jag enda till åtta, så tråkigt att stänga på fredagar :( sen ska jag hem och förbereda lite mat inför imorgon. Mina två bästa vänner Nathalie och Hanna kommer över tillsammans med Micke och förhoppningsvis en till på lite kräftor :) gottgottgott.

Nu ska jag göra mig vacker sen ska jag hoppa på bussen till Väla.



Så söööt bild! jättegammal dock, 2007

Kommentarer
Postat av: hanna

för fan josse, det var det fulaste

2010-08-13 @ 12:43:37
Postat av: Nathalie

FYFAN! hur kan du lägga upp den och kalla den SÖT änns? den fulaste bilden ever.. hahhaha.. TA BORT genast!!!!!

2010-08-14 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0