Försov mig

Vet ni vad som hände mig imorse? Jag försov mig!!! Vaknade upp alldeles försent. När jag insåg vad klockan var hoppade jag upp och in i duschen, (en 30 sekundare) "fan fan FAAAN, röv-helvet" kom jag på mig själv skrika högt. Haha jag är alltid sån jävla dramaqueen! Efter duschen slängde på mig det som låg framme, borstade tänderna och packade ner sminket, spray och lite varma koppen, så jag kunde ta det till frukost på jobb, och snabbt iväg.Tror jag klarade det på 3 min, nytt rekord! :) Fick som tur var skjuts och hann till jobb i tid.

Ja, de ni.

Ikväll har jag och Oskar ätit min favoriträtt, scampi med italiens pastasallad och kollat en film som heter Brothers, den var riktigt bra faktiskt, så den får ni se. Nu ska vi fortsätta på vår myskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0